Bewijs van gereduceerde Thea - Reisverslag uit Melbourne, Australië van theainoz - WaarBenJij.nu Bewijs van gereduceerde Thea - Reisverslag uit Melbourne, Australië van theainoz - WaarBenJij.nu

Bewijs van gereduceerde Thea

Door: Thea

04 Mei 2006 | Australië, Melbourne

Ik wil maar zeggen:
Ik kijk er ook een beetje typisch bij, zie ik... Zo van: echt waar, kijk dan! John heeft de foto gemaakt, vandaar de vaagheid. John is homo, dus hij snapt niks van electronica. Kan hij ook niks aan doen.

Ik heb de broek vandaag weggebracht om te verkleinen. In het winkeltje zaten twee dames achter de naaimachines die nogal een mening hadden. 'Koop gewoon een nieuwe broek!' zeiden ze tegen me. Jamaar ik vind deze leuk... Ja, dat konden ze wel zien, prachtige broek, gevoerd met katoen bla bla. Dus toch maar verkleinen. Woensdag is het klaar. Ik had eigenlijk dinsdag willen vertrekken, dus ik keek John lief aan. De dames zeiden tegen hem:
"Oh come on, she's lovely! You don't mind having her in your spare room for a few extra nights! And she's Dutch, so when she's back home, she can send you some... tulips."

Dus het ziet ernaar uit dat ik hier tot woensdag nog zit...

• 04 Mei 2006 - 08:22

Helena:

ik geloof je nu! KLM pakje maatje 38 gaat wel lukken!

• 04 Mei 2006 - 08:26

Jasper F:

Die foto kan je ook gebruiken voor de Slim-fast reclame. Way to go Thea.

• 04 Mei 2006 - 10:49

Nancy:

Deze foto was niet nodig hoor maar hij is wel leuk.
    Je ziet er goed uit ;-)

• 04 Mei 2006 - 17:29

Annelies:

Het meest interessante was misschien toch wel de achtergrond van deze foto: namelijk het schuurtje in Ommen waar Thea eigenlijk zit ;-)

• 07 Mei 2006 - 10:44

Ruut:

ach heb je het daar zo slecht dat je niks te eten krijgt , laat je adres maar achter dan sturen wij je wel een voedselpakketje met wat typiese hollandse spullen .gr. Ruut.

• 10 Mei 2006 - 17:42

WillekeW:

Wat grappig dat je zoveel afgevallen bent. hoe komt dat eigenlijk: snoep je minder, heb je minder tijd voor tussendoortjes, of eet je daar gezonder? En dat je al drie maanden weg bent... wat gaat de tijd toch snel!